Liseberg

Igår var det Liseberg med Mickan, Malin och Linn.

Den som Malin tyckte var läskigast..

Jag och Mickan i kön till uppswinget som tyvär gick sönder.

Det var en stor dag för mig eftersom det var första gången någonsin jag vann något!
Glädjen var otrolig och jag tror att ingen missa att det var jag som vann..

Mickan och Malin i virvel vinden.

Jag, Mickan och Malin åkte upp i "tornet".

Malin

Mickan sköt basket. Men missade.

Jag, Linn och Mickan i spegelhuset.

Jag och Mickan i flumride.

Vi såg även lite på Lotta på Liseberg.

Puss och Kram
Nora

Kommentarer
Postat av: Caroline Svensson

svar: jag jobbar hos min pappa på ett tryckeri :D

2009-08-11 @ 22:10:53
URL: http://svenssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0